يادداشت هاي گاه و بيگاه

كلمه بازي

پيش نوشت: بعضي جوابها شايد به نظر نامرتبط بيان، تا جايي كه شده در موردشون توضيح دادم.

دريا: موج، تلاطم، باران بهاري

قهوه: شباي امتحان، ترجمه، ژيلا (شبي كه فرداش سه تا امتحان داشت، با يه ليوان قهوه، جوري خوابش برد كه اصلا نميشد بيدارش كرد)

غرور: بهش احتياج دارم

مدرسه: مريم

دفتر مدير: خانم اجازه!

آبگوشت: دوس ندارم

قورمه سبزي: غذاي خانواده

رياضي: من عاشقشم، آقاي نجفيان (بهترين دبير رياضي كه داشتم)، آقاي نواب (بدترينشون)

آهنگ: بزن باران

ماه رمضون: و خدايي كه درين نزديكيست

استخر: دريا در مقياس نانو

روزنامه: تحريريه + گربه هاش

كودكي: دوچرخه سواري توي خيابون بهار، گلهاي لاله عباسي

قزوين: گلوكزان (كارخانه توليد نشاسته، گلوكز و گلوتن)

دروغ: توانگر كند مرد را

ليسانس: 135 واحد ناقابل

فوتبال: احمدرضا عابدزاده

قانون: يه فيلم هندي بود اون روزا

پرواز: محمدرضا شفيعي كدكني ..َ.پر

اشك: تا چند ماه اول بعد از تولد، خبري ازش نيست

وبلاگ: به قول وردپرس: express yourself

شب: من درين تاريكي/ من در اين تيره شب جان فرسا/ زائر ظمت گيسوي توأم

زندگی: آتشگهي ديرينه پابرجاست، زنده رود

عشق: همه عمر برندارم سر ازين خمار مستي/ كه هنوز من نبودم كه تو در دلم نشستي

هلو: خوشمزه اس

تحصيل: از باب تفعيل

خارج: خارج از محدوده! اون ور آب، جايي كه گشت ارشاد نداره ؟

خواب: لازمه

اينترنت: آرپانت، وينتون سرف، تيم برنرز- لي

مجلس: مشروطه

سال88: پاييز زودرس

كلم پلو: خاله بزرگه (خيلي كلم پلو درست مي كرد)، من ترجيح ميدم براي رفع گرسنگي، دستمال سفره بخورم تا كلم پلو

كتاب: دارم سخن فراوان/ با آنكه بي زبانم، گنگ خواب ديده

پس نوشت: مي دونم كه قبل از اين به بازيهاي ديگه اي دعوتم كردين ولي اجازه بدين با بازيها مثل بچه ها برخورد كنيم و هر زمان كه خواستيم انجامشون بديم.

18 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. عسلی said, on سپتامبر 8, 2009 at 12:36 ب.ظ.

    آزاده جون من چجوری میتونم برات پیام خصوصی بذارم ؟

    • nillgoonn said, on سپتامبر 10, 2009 at 12:29 ب.ظ.

      عسلي جان كافيه بنويسيش اينجا و كنارش بنويسي خصوصي 🙂

  2. websaz said, on سپتامبر 8, 2009 at 2:42 ب.ظ.

    :)))) دارم لبخند میزنم . از سبک نوشتن و دیدتون . باید بگم دخترونه مینویسید و این هنره .

    • nillgoonn said, on سپتامبر 10, 2009 at 12:32 ب.ظ.

      چه عالي، لبخند مسري‌يه. دارم بازي مي كنم، لطفش به همون نگاه كودكانه‌اس. مرسي

  3. كتايون said, on سپتامبر 9, 2009 at 1:21 ق.ظ.

    كلي شيه هميم كه.بوس

    • nillgoonn said, on سپتامبر 10, 2009 at 12:34 ب.ظ.

      به به! به به! بيچاره كلم پلو 😉

  4. ماه تی تی said, on سپتامبر 9, 2009 at 11:13 ق.ظ.

    سلام
    چه توصیفات موجزی داشتی نيلو جان

    • nillgoonn said, on سپتامبر 10, 2009 at 12:36 ب.ظ.

      سلام
      🙂
      ممنون ماه من

  5. فرزام said, on سپتامبر 9, 2009 at 4:49 ب.ظ.

    یادم نبود بچه ها تا چند ماه اشک ندارن

    • nillgoonn said, on سپتامبر 10, 2009 at 12:38 ب.ظ.

      يعني من پروژه داشتم و درسام مونده بود، اسمم رو هم فراموش مي كردم …

  6. وبلاگچی said, on سپتامبر 11, 2009 at 3:02 ق.ظ.

    «من ترجيح ميدم براي رفع گرسنگي، دستمال سفره بخورم تا كلم پلو»
    ای ول خواهر درست زدی تو هدف.بوش که به آدم میخوره از گشنگی سیر میشه.راستی خوشحالم که بعد از مدت ها دوباره به وبلاگ یه خواهر مهربون صمیمی و قدیمی سر میزنم.صورت فرشته هاتون رو از طرف من ببوسین.

    • nillgoonn said, on سپتامبر 12, 2009 at 12:02 ق.ظ.

      بنده خدا كلم پلو، چقد همه دوسش دارن ولي خودمونيم بوش از خودش هم بدتره.
      خيلي ممنون، مرسي از محبتت صابر جان

  7. زهرا باقري شاد said, on سپتامبر 11, 2009 at 10:44 ب.ظ.

    عجب بازي پر خاطره اي!!! ياد دفترهاي عقايد افتادم كه توي دوران نوجواني داشتيم.

    • nillgoonn said, on سپتامبر 12, 2009 at 12:04 ق.ظ.

      راست ميگي زهرا جان، من هم دقيقا ياد همون ها افتاده بودم

  8. سعید said, on سپتامبر 12, 2009 at 3:06 ب.ظ.

    کلمه خواب رو دیدم چشام رفت واسه خودشون … دیشب اصلا نخوابیدم

    • nillgoonn said, on سپتامبر 13, 2009 at 3:03 ب.ظ.

      نكنه شما هم ترجمه هاتون مونده 🙂

  9. shantal said, on سپتامبر 13, 2009 at 1:14 ق.ظ.

    آزی دقت کردی که شدی عین روح!از بس نبودی هی دیر به دیر میام اینجا…به طرز وحشتناکی تقصیر خودته!اگه بلاگفا بودی حداقل لینکت جلوی چشمم بود:((
    به هر حال…امسال ماه رمضون دستور غذایی یادت رفدی بهمونها!یادت باشه:D
    دریا…باران بهاری… دریای نیلگون!

    • nillgoonn said, on سپتامبر 13, 2009 at 3:07 ب.ظ.

      پس من شدم روح سرگردان آب ديگه خواهر، هووووووووووو
      امسال من واقعا نفهميدم چطور رمضون گذشت، گيج گيجم
      من بيام برات يك گودر درست كنم، فقط لينك اينجا رو بدم بهش قبوله ؟


پاسخی بگذارید

