يادداشت هاي گاه و بيگاه

سرنوشت

Posted in خودماني by نيلگون on اوت 15, 2009

پا مي گذاريم به دريا

به جنون

به تلاطم

.

.

مد كه فروكش كند

تو مي‌روي

به جمع كردن صدف

براي گلدان هاي خيالي خالي

من مي‌مانم

به تماشاي شاه‌ماهي‌ها

سرنوشت همينست

يكي بايد بماند

يكي بايد برود

پ.ن: مال خيلي وقت پيش است، داشتم اين شعرهاي زيبا را مي خواندم، يادم آمد.

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. حكايه said, on اوت 15, 2009 at 7:46 ق.ظ.

    روزي كه آمده بودم
    رفته بودي
    اگربيايي هستم

    • nillgoonn said, on اوت 15, 2009 at 10:27 ب.ظ.

      شايد باشم
      ولي ديگه اون آدم سابق نيستم

  2. ماه تی تی said, on اوت 15, 2009 at 8:26 ق.ظ.

    سلام آزاده جانم
    خوبی
    اون بلاگی که آمدی معمولا غیر فعاله اما من هنچنان تو تلواسه ها و ماه تیتیانه می نویسم.
    خوشحالم بازم پیدات کردم. دیگه آدرست را توی لینکام عوض کردم که گمت نکنم.

    • nillgoonn said, on اوت 15, 2009 at 10:29 ب.ظ.

      سلام ماه من
      مرسي، من تلواسه ها رو هميشه مي خونم، نمي دونستم توي ماه تيتيانه هم مي نويسين
      ممنون

  3. آنارام said, on اوت 17, 2009 at 1:44 ق.ظ.

    سلام
    چقدر دلم تنگ شده بود براي اينجا

    سلام عزيز دلم
    خيلي خوشحالم كردي، هميشه نوشته هاتو مي خونم ولي ديدنت اينجا يه چيز ديگس


پاسخی بگذارید

