يادداشت هاي گاه و بيگاه

فصل درو

Posted in شايد هذيون by نيلگون on اوت 14, 2009

داستان يك آبادي را قبلا گفته ام، اينجا

غروب شده

تمام راه را دويده ام

و نفس نفس زنان رسيده ام تا كناره استخر

فانوسهاي آويخته، دورتا دور، روشنند

شعاع هاي نارنجي نور ميان آب مواج مي رقصند

مي شوند هزاران شمع روشن لرزان

باد مي وزد

.

.

داسها دارند شعله ها را، شمع ها را سر مي زنند

درو مي كنند

آب آتش گرفته …

از خواب مي پرم.

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. كتايون said, on اوت 14, 2009 at 11:57 ق.ظ.

    خوشحالم كه گاهي مي نويسي

    • nillgoonn said, on اوت 15, 2009 at 1:02 ق.ظ.

      ممنونم كتايون جونم، مرسي كه بازم به من سر مي زني

  2. ماه تي تي said, on اوت 14, 2009 at 2:45 ب.ظ.

    سلام ازاده جان
    خوبي خانمي
    هستي هنوز اينجا؟
    دلم برات تنگ شده
    طبق معمول آدرست را گم كرده بودم
    امروزاز توي وبگذرديدم
    گفتم زود بيام سراغت
    چه خبر
    دخملا خوبن؟

    • nillgoonn said, on اوت 15, 2009 at 1:05 ق.ظ.

      سلام ماه عزيزم
      ممنونم
      خيلي وقت بود نمي نوشتم
      من هم خيلي دلتنگ شده بودم
      خيلي لطف كردي خانمي
      دخترها هم خوبن
      يك دنيا ممنون

  3. ماری said, on اوت 14, 2009 at 3:30 ب.ظ.

    kojaee azade jan?

    • nillgoonn said, on اوت 15, 2009 at 1:06 ق.ظ.

      همين دور و برام
      دل و دماغ نوشتن ندارم
      ولي هميشه نوشته هاتون رو مي خونم

  4. لاله said, on اوت 14, 2009 at 5:22 ب.ظ.

    آزی جونم. چقدر دلم برات تنگ شده بود. خوشحالم که دوباره مینویسی.
    داستان آبادی رو که قبلا خونده بودم، عاشقش بودم. چه خواب وحشتناکی!!! چه خوب که بیدار شدی. ای کاش واقعیتهای تلخ این روزها هم یه خواب وحشتناک بودند و میشد با پریدن از خواب همه رو فراموش کرد 😦

    • nillgoonn said, on اوت 15, 2009 at 1:09 ق.ظ.

      مرسي لاله عزيزم، منو شرمنده مي كني با اين همه لطفت
      بيداريمون اين مدت به مراتب بدتر بوده، كاش ميشد …

  5. فرزام said, on اوت 14, 2009 at 7:43 ب.ظ.

    این روزها همه کابوس می بینن … همه

    • nillgoonn said, on اوت 15, 2009 at 1:11 ق.ظ.

      واقعا هيمنطوره، تو خواب و بيداري داريم كابوس مي بينيم


پاسخی بگذارید

