يادداشت هاي گاه و بيگاه

Posted in خودماني by نيلگون on March 9, 2009

سلام

سلام گرم يك آزاده دلتنگ و البته بي معرفت رو بپذيرين

چقدر دلتنگ شما و اين فضاي دوست داشتني مجازي بودم، ممنونم از محبت همه تون

مي دونين قولي داده بودم و مي بايست پاش وامي‌سادم، روزها هم كه بهتر شدن، آخرين مرد روزهاي كودكي من بارش رو خيلي سريع و آرام بست، مثل نسيم، ، گرچه تمام اين روزها رو مشغول نوشتن بودم، اما دست و دلم به قلم برداشتن و اينجا نوشتن نمي رفت.

40 روز گذشت …

رديف دارهاي قالي سه در چهار و اتاق هاي تو در تو، دارهاي كوچكتر قالي هاي ابريشم، نقشه هاي خانه شطرنجي آقا و گلوله هاي رنگي پشمي، نخ هاي محكم القاج، تارها و پودها، ديگ هاي بزرگ رنگرزي، قرمز دانه و لاجورد، حوض پر از كات كبود و بلوني هاي پر از دانه هاي زاج سبز و سفيد

مو هاي لم داده زير سايه كاج ها، سروها، سنجدها و گل هاي رنگ و ختمي، لاله عباسي هاي عبوس دم غروب و غار غار كلاغ ها

كفتر هاي چاهي مغرور و گربه هاي ولنجيري خمار روي ايوان

كمر خميده رباب نانوا، چانه هاي كوچك، سياه دانه و نعناي خشك، بوي نان تازه بعد از ظهر هاي پنج شنبه، بوي چوب بادام و آش جو و حليم تنوري جمعه صبح ها

شيريني پزان شب عيد و حاج بادام و نان برنجي و شيرمال با شير تازه كه گرم گرم رسيده تا اينجا

بالا خانه، بوي شب بوها، بوي عيد، اسكناس هاي بيست توماني سبز كه دستهاي شتابزده كودكي را مي بريدند، ماهي قرمز هاي شاد ، شطرنج و تخته نرد و كري خواندن هاي ناتمام …

تمام شد، تمام

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. كتايون said, on March 9, 2009 at 11:34 pm

    درست فهميدم؟خدايش بيامرزد.
    برات صبر آرزو ميكنم

    ممنونم كتايون جون مهربونم

  2. آزاده said, on March 10, 2009 at 3:00 am

    خوشحالم که دوباره برگشتی و کارهات خوب به انجام رسیده.
    متاسفم از رفتن مرد کودکیهات. تسلیت میگم
    امیدوارم شاد باشه و شاد باشی

    منم خوشحالم، دلم يك ذره شده بود
    مرسي آزاده جونم
    اميدوارم در كنار هم هميشه شاد باشيم و هميشه شاديهامون رو با هم قسمت كنيم

  3. اصلان said, on March 10, 2009 at 1:23 pm

    سلااااااااااااااا م
    چه عالی . چه برگشت به موقعی 🙂
    این فضای مجازی رنگ و بو از دست داده بود بی حضور شما و پست ها و کامنت های زیرکانه و هوش یارانه شما .
    حدس میزنم که تعهدات تمام شده و یا بارش سبکتر شده ، نه ؟

    سلامي چو بوي خوش آشنايي
    دوست قديمي من
    شرمنده ميشم، آخه اين حرفا كدومه
    راستش راه افتادم و سرعتم خيلي بهتر شده
    به اضافه درك مطلبم، خلاصه اينكه هنوز مديرم راضيه 🙂

  4. ماه تي تي said, on March 10, 2009 at 8:20 pm

    سلام نازنين عزيزم
    خوشحالم ازآمدنت
    خيلي زياد
    اينجا بي تو رنگ سردي داره
    از رفتن مرد كودكيهات بي نهايت متاسفم. حيف كه رسم دنيا بر اينه
    برات سلامتي و شادي خواستارم
    هم توهم دخملا

  5. لاله(بارانی باید) said, on March 10, 2009 at 8:41 pm

    خوش حالم که دوباره برگشتی عزیزم.
    دلم برات یه ذره شده بود.
    منم بهت تسلیت میگم آزی جونم.
    ایشالله که همیشه خوب و خوش و سلامت باشی و دلت پر از شادی باشه.

  6. shantal said, on March 11, 2009 at 8:28 pm

    دیگه…از دلتنگیم بگم یا از حس تاسفم برای غمت؟
    تو که هستی حال ما خیلی بهتر خواهد شد…بودنت واجبه…باور کن دوستم.

  7. ماری said, on March 12, 2009 at 11:36 am

    مثل اینکه خوش موقع اومدم!!..اینجا جات خالی بود

    تسلیت می گم ..

    سال نو رو به خوشی آغاز کنی آزاده جان

  8. meysam said, on March 14, 2009 at 11:32 am

    ما تنها نیستیم

    یگانه ایم

    ویرجینیا وولف

  9. فرزام said, on March 15, 2009 at 8:37 am

    من نگرفتم کی رفته!

  10. عسلی said, on March 16, 2009 at 10:04 am

    تسلیت میگم عزیزم
    خوشحالم از برگشتنت . دلم برات یه ضره شده بود

  11. مجله خبری Gajamoo said, on March 20, 2009 at 1:51 pm

    wooooow
    بابا دلمون تنگید،کجا بودی؟
    خوشحالم که برگشتی و خوشحالتر از اینکه تونستی به قولت عمل کنی.
    ایـــــــــــــــــــــول.
    جدا خوشحالم کردی.

  12. ممدو said, on March 26, 2009 at 8:40 pm

    سلام
    من هم تسلیت میگم/امیدوارم غم آخرتان باشد
    سالی پر از موفقیت و سلامتی را برایتان آرزومندم
    موفق باشید…

  13. ارسلان اورچین هفت said, on March 28, 2009 at 11:34 pm

    سلام سال نو مبارک
    واقعا ناراحت شدم و متاسفم امیدوارم غم اخرتون باشه چند مدت ناراحت بودم که چرا شما چیزی نمی نویسی از تون خبری نبودی با خودم می گفتم که شاید اتفاقی افتاده !!


Leave a Reply

