يادداشت هاي گاه و بيگاه

اين پست فقط جهت اطلاع رساني است و ارزش ديگري ندارد

Posted in خودماني by نيلگون on ژانویه 11, 2009

سلام
مي دونين خيلي ساده شروع شد، با يه شوخي
و شوخي شوخي من ( يك آزاده سرخوش ) شروع كردم به انجام كاري كه چيزي ازش نمي دونستم و تازه بعد از اون وارد حيطه اي شدم كه حتي اصطلاحاتش رو هم نمي تونم روخوني كنم !!!!!!!!!!!!!!!
خلاصه اش كنم، كاري رو قبول كردم كه اصلا نمي دونستم چي هست، البته هنوزم نفهميدم، فقط مي دونم داره خوب پيش ميره و من براي ادامش نياز به مطالعه دارم.
درگير ياد گرفتنم و تجربه كردن، اونقدر كه توي اين چهار روز تعطيل فرصت نكردم يك غر كوچولو بزنم
يه مدت وقت احتياج دارم كه بتونم با شرايط تازه كنار بيام و راه و چاه رو ياد بگيرم
خيلي دلتنگ همه تون هستم، زود برمي گردم و از نوشته هاي خوبتون لذت مي برم و جواب كامنت ها رو ميدم.
اميدوارم براي همه آدمها اين غير منتظره هاي فوق العاده پيش بياد .
تا چند روز ديگه خدانگهدار.

20 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. كتايون said, on ژانویه 11, 2009 at 12:10 ب.ظ.

    از صبح به يادت هستم.خوش حالم كه دليل خوبي داره غيبتت

  2. بی تا said, on ژانویه 11, 2009 at 3:07 ب.ظ.

    به روزم

  3. آزاده said, on ژانویه 11, 2009 at 8:24 ب.ظ.

    دلم برات تنگ شده بود. ممنون که از نگرانی درم اوردی. خوشحالم که خوشحالی و امیدوارم از این شادیت حسابی لذت ببری.

  4. سروش said, on ژانویه 11, 2009 at 11:22 ب.ظ.

    موفق باشید

  5. آيين و آيينه said, on ژانویه 12, 2009 at 12:55 ب.ظ.

    هر جا هستی و مشغول هر کاری هستی خوش باشی و سلامت .

  6. محمد صادقی said, on ژانویه 12, 2009 at 8:56 ب.ظ.

    سلام
    .
    .
    .
    موانع ورود به دنیای نو در گفت و گو با دکتر محمد علی همایون کاتوزیان

  7. لاله(بارانی باید) said, on ژانویه 12, 2009 at 10:53 ب.ظ.

    آزی جونم.
    دلم برات تنگ شده.
    زود برگرد.
    میدونم که تو هر کاری و هر راهی موفق خواهی بود
    بوسسسسس

  8. مجله خبری Gajamoo said, on ژانویه 13, 2009 at 12:56 ق.ظ.

    یه حس درست یا غلط بهم میگه جدیداً شاغل شدی؟!
    مبارکه 😀

  9. ماه تیتی said, on ژانویه 13, 2009 at 10:13 ق.ظ.

    تجربه های تازه وای چه خوب
    موفق باشی آزاده جونم

  10. عسلي said, on ژانویه 13, 2009 at 11:35 ق.ظ.

    تو خوش باش . اشكالي نداره دير هم بياي. همين كه مي دونم خوبي با دلتنگي هم مي سازم.

  11. اوج said, on ژانویه 13, 2009 at 4:39 ب.ظ.

    عجب شجاعتي! كم پيدا مي شه يه حانوم اينقدر شجاعت به خرج بده.

  12. اصلان said, on ژانویه 13, 2009 at 5:55 ب.ظ.

    سلام
    تموم نشد این کار ؟ چه کردید با خودتون ؟
    دلمون برای نوشته های شما تنگ شده .

  13. shantal said, on ژانویه 15, 2009 at 9:04 ب.ظ.

    من نفهمیدم! چه خبره؟؟دو روز نبودما!ببین چه جوری شهرو بهم ریختی:))

  14. کوچه باغ said, on ژانویه 16, 2009 at 9:09 ب.ظ.

    تو هم مثل من شدی؟!

  15. سلماز said, on ژانویه 17, 2009 at 1:44 ق.ظ.

    هميشه خوب وخوش دوستم:)

  16. آيين و آيينه said, on ژانویه 17, 2009 at 12:43 ب.ظ.

    مهربان آزاده کجایی؟
    دلم واسه نوشته های نابت تنگیده

  17. فرزام said, on ژانویه 17, 2009 at 2:31 ب.ظ.

    منم تو این وضعیت بودم زیاد. برو حال کن

  18. شکیبا said, on ژانویه 17, 2009 at 2:39 ب.ظ.

    سلام :))

    امیدوارم که تو کارت موفق باشی.

  19. سارا رها said, on ژانویه 17, 2009 at 9:01 ب.ظ.

    یادگیری همیشه لذت بخشه. امیدوارم که خوب و سلامت و خوش باشی هر کاری که می‌کنی.
    هر وقت که وقت کردی ما رو هم در جریان کارات بذار.
    زنده باشی

  20. shantal said, on ژانویه 17, 2009 at 10:55 ب.ظ.

    آزی جانم………………
    آزی کوشی؟؟؟؟


پاسخی بگذارید

