يادداشت هاي گاه و بيگاه

اعلام وضعيت

Posted in خودماني by نيلگون on ژانویه 3, 2009

حال من خوبست، شلغم مي خورم
پخته و ناپخته، كم كم مي خورم

طنز مرتبط :

اصفهانيه داشته رو خودش آب يخ مي ريخته!!!
ميگن: چرا اينجوري ميكني؟
ميگه: مي خوام سرما بخورم.
ميگن چرا؟ ميگه آخه يه پنيسلين دارم داره تاريخش ميگذره!!!

البته من فكر مي كنم داشته تاريخ مصرف شلغم هاي آقاي ميوه فروش سر كوچه كه از قضا يزدي هم هست،  تموم مي شده و اين بنده خدا حسابي هم مستجاب الدعوه بوده، چون همه همسايه ها با هم مريض شدن !!!!!!!!!!

16 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. shantal said, on ژانویه 3, 2009 at 4:12 ب.ظ.

    تو چرا خوب نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه دستور ندادم خوب شی!!!
    یه چیز خیلی موثر در رفع سرماخوردگی من اتصال مداوم من با آب لیمو شیرین بود!تقریبا روزی یک گالن آب لیمو شیرین میخوردم که البته دور از جونت بست نشسته بودم دم در خلا:)) عوضش جواب داد! در ضمن یه دوستی هم بهم گفت شیر گرم رو با پودر بادوم و شکر مخلوط کنم که اونم هم خیلی خوشمزه بود هم موثر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    همش تقصير اين ويروس هاي بي شخصيته 🙂
    نه ! ليموشيرين نه !!!!!
    والا دوستت همين رو واسه منم تجويز كرده، هيشكي نيست واسم درست كنه، همون آيكون گريان تو بلاگفا

  2. كتايون said, on ژانویه 3, 2009 at 4:51 ب.ظ.

    بالاخره خوبي يا مشمول قانون»تاريخ مصرف»شدي؟

    والا الان براي نظردادن زوده كتايون جان 🙂

  3. آزاده said, on ژانویه 3, 2009 at 8:34 ب.ظ.

    برای من بدترین قسمت سرماخوردگی شلغم خوردنشه. امیدوارم زودتر خوب شی. راستی از این به بعد مرتب تر میوه ها و سبزیجات اقای میوه فروش رو بخرید خوب تا عاقبت به خیر بشین 🙂

    چاره اي نيست، بايد ضربتي خوب بشم.
    مرسي آزاده جونم، چشم، باشد كه عاقبت به خير شويم 🙂

  4. لاله(بارانی باید) said, on ژانویه 4, 2009 at 5:33 ق.ظ.

    وای من عاشق شلغم با فلفل سیاه و نمک فراوون هستم.دهنم آی افتاد برم یه عالمه شلغم بخرم.
    مواظب خودت باش آزی جونم

    من تا حالا نديده بودم كسي شلغم دوست داشته باشه، نوش جان 🙂
    ممنونم لاله عزيزم

  5. اوج said, on ژانویه 4, 2009 at 8:37 ق.ظ.

    كلي خنديدم با اين جوك اصفهاني. آخه من يه همكار دارم فكر كنم اونم اين جوك براش صادق باشه! اميدوارم زود سلامتي خود را به دست آورديد. رو كم كني با ميوه فروش سر كوچه شما. ببينيم كي بيشتر مستجاب الدعوه است!

    چه عالي كه كلي خنديدين 🙂
    ممنونم، كار از اين حرفا گذشته، بايد بريم سر زمين يه وانت شلغم بخريم و بياريم 🙂

  6. شکیبا said, on ژانویه 4, 2009 at 2:41 ب.ظ.

    سلام

    بلا دور باشه .
    :))

    سلام شكيبا جونم
    ممنونم :)))

  7. مجله خبری Gajamoo said, on ژانویه 4, 2009 at 5:54 ب.ظ.

    …آخه يه پنيسلين دارم داره تاريخش ميگذره.
    خیلی خندیدم / متشــــــــــــــــکرم.
    در مورد اون نقاش،شاید دیگر دوستان وبلاگ نویس کم کاری کردند.
    پ . ن شرمنده از اینکه بیشتر اوقات تشریف میارید اما کامنت های محبت آمیزتون بی جواب می مونه.
    سلام ما رو هم به معاونت محترم منزل هم برسونید 😀

    خوشحالم كه خنديدين، خواهش مي كنم .
    نمي دونم چي بگم، فكر كردم شايد گوشه اي از زندگيش چيزي داشته كه كلا از تاريخ حذفش كردن 😦
    من از خوندن مطالبتون خيلي لذت مي برم و چيزهاي تازه ياد مي گيرم، لطفا اين حرف رو نزنيد.
    والا من با حفظ سمت (آشپزي، كوزتي، بچه داري و …) قائم مقام ايشون هستم، چشم
    ممنون، بزرگواري و لطف شما رو مي رسونم خدمتشون 🙂

  8. مجله خبری Gajamoo said, on ژانویه 4, 2009 at 8:06 ب.ظ.

    شايد گوشه اي از زندگيش چيزي داشته كه كلا از تاريخ حذفش كردن
    بله ایشون عضو فراماسونری بودند و فکر کنم بخاطر همین در تاریخ بعد از انقلاب ایران محو شدند.
    لطفا اين حرف رو نزنيد.
    چشـــــــــــــــــــــــــــم.
    قائم مقام ايشون هستم
    باورم شد 😀

    ممنونم از توضيحتون، اونقدر درمورد اين آدم فكر كردم كه مطمئن شدم، هيچي ازش نشنيدم و نخوندم.
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  9. اصلان said, on ژانویه 4, 2009 at 10:04 ب.ظ.

    سلام
    میدونم چه کوفتیه این انفولانزا . امسالیش دیگه نوبر بود واقعا
    من بیصبرانه (بیصبرانه واقعی) منتظر بهبودی شما و نوشتن پستهایی که قولش رو دادید هستم .
    ضمنا مواظب وروجک ها باشید که مبتلا نشن که خیلی سخت تر میگذره 🙂

    سلام
    خوب هستين ؟ ما هم كه پيشرو 🙂
    خيلي ممنون از محبتتون، خيلي بهترم، فقط نمي فهمم چرا اين سلولهاي خاكستري دسته جمعي رفتن مرخصي !!!
    خدا رو شكر بقيه اهل خونه خوبن، اگه مريض مي شدن كه حساب من با كرام الكاتبين بود 🙂

  10. shantal said, on ژانویه 4, 2009 at 11:28 ب.ظ.

    بهتر شدی؟خوبی الان؟فسقلیا که سرمانخوردند؟؟!

    قربون محبتت برم، مرسي خيلي بهترم، فقط مغزم از كار افتاده، اينم مگه جزء عوارض آنفولانزا محسوب ميشه ؟
    نه دخمليا خوبن، مامانشون رو قرنطينه كرديم، همه سالم موندن 🙂

  11. سارا رها said, on ژانویه 5, 2009 at 7:44 ق.ظ.

    آزاده مهربان، ممنون از کامنتت که ازش مهر می‌تراوید مثل بخار گرم چای که در این سرمای -43 درجه خیلی می‌چسبد!
    جک پنی سیلین خیلی بانمک بود در این وانفسای کمبود لبخند در دنیا 🙂
    ایشالله که زود خوب بشی. قدیما همیشه هر وقت که مادرم می‌خواست بیاد تهرون خونه‌مون من فوراً سرما می‌خوردم و مریض می‌شدم. بعداً کشف کردم که علتش اینه که وقتای دیگه انقدر سرم به درس و بچه داری شلوغه و کسی نبود که به من برسه اصلا مغزم به بدنم اجازه نمی‌داد که مریض بشه. گفتم شاید تو هم حالا که شوهرت از مسافرت برگشته فرصت مریضی پیدا کرده‌ای! بهرصورت امیدوارم که زودی خوب بشی.
    سلامت و خندان باشی

    سلام ساراي عزيزم
    چقدر دلتنگتون بودم، مرسي از محبت شما
    چه سرماي ترسناكي 😦
    دقيقا حكايت من همينه، سر كار هم كه مي رفتم، تمام تعطيلات مريض مي شدم 😦
    خيلي خوشحالم كردين سارا جان
    همين آرزو رو براي شما دارم، يك دنيا ممنون

  12. ماه تي تي said, on ژانویه 5, 2009 at 10:05 ق.ظ.

    من شلغم مي خورم البته اگه يكي برام بپزه!
    اميدوارم بهتر شده باشي آزاده جونم
    مواظب خودت باش

    ايشالا هميشه سلامت باشي ماه قشنگم
    خيلي بهترم، ممنون
    مرسي دوستم 🙂

  13. عسلي said, on ژانویه 5, 2009 at 1:38 ب.ظ.

    تاريخ مصرف شلغم مشكلي نيست اميدوارم تاريخ مصرف خودت نگذره كه اونم با اين سرماخوردگي حاد بعدي نيست

    عسلي جان چرا خواهر شوهر بازي در مياري دختر ؟!!!!!!!!!!!!!

  14. مايسا said, on ژانویه 5, 2009 at 6:08 ب.ظ.

    ان شاالله يخ بزني با اون جوك تعريف كردنت

    اينم نظري يه واسه خودش 🙂

  15. آیین و آیینه said, on ژانویه 5, 2009 at 6:54 ب.ظ.

    سلام آزاده جون .
    احوال بهتر خانومی؟
    خوب شدی؟ بهتری؟
    آرزو میکنم هر چه زودتر خوبه خوب شی.
    منم تا حدودی به این مرض جدید دچار شدم ولی به خیر و سلامتی ردش کردم رفت .
    آخ که چقدر من این شلغم های کوچولو موچولو رو دوست دارم .
    شاد باشید و عاشق.

    سلام خانمي
    هميشه به مسافرت و مهموني
    خيلي بهترم عزيز دلم، ممنون
    خدا رو شكر كه به سلامتي بيماري رو رد كردي آيينه جونم
    بفرماييد شلغم 🙂
    حسابي بهتون خوش بگذره آيينه جونم

  16. weblogchi said, on ژانویه 5, 2009 at 10:58 ب.ظ.

    بنده بی خبر بودم.شرمنده ام
    انگار کسالت داشتید.امیدوارم که تا امروز حال و احوال خواهر بزرگمان بهبود یافته باشد.به رسم همیشه ارادت وبلاگچیانه ما را به اهالی سرزمین سبز نیلگون و دو فرشته ی کوچولویمان برسانید.سپاس


پاسخی بگذارید

