يادداشت هاي گاه و بيگاه

پريشان نوشت

Posted in خودماني by نيلگون on دسامبر 14, 2008

جايي مي خواهم، گوشه دنجي

براي تمام پريشان نوشتهايم

كه دست من هم بهشان نرسد هيچ وقت

بنويسم، مچاله كنم

باز بنويسم مچاله كنم

باد بيايد، ببرد برگها را، كلمات را، دلتنگي ها را، خاطرات را

و من هم فراموش كنم

درست مثل تو

perfectionism1

پ.ن مهم تر از متن : من نه دلتنگم، نه غمگين، نه خسته از آدمها، نه سير از روزگار

خوبم، خوب خوب

اما انگار قرعه به نام من افتاده براي نوشتن اين سطرها، همين !

پ.ن : متاسفانه نمي تونم به كامنت ها جواب بدم، نمي دونم مشكل از كجاست .

پ.ن : مرسي آزاده جون مهربونم بابت اين عكس فوق العاده

17 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آزاده said, on دسامبر 14, 2008 at 7:10 ب.ظ.

    😉

    مرسي خانمي

  2. DESERTER said, on دسامبر 14, 2008 at 7:17 ب.ظ.

    میذاشتی هر وقت که هم دلتنگ بودی هم غمگین هم خسته از آدم ها و هم سیر از روزگار، به قرعه عمل می کردی

    اومدي و نسازي آقا رضا
    حالا من ميگم خوبم، شما هم روي خودت نيار ديگه 🙂

  3. حدیث مهر said, on دسامبر 14, 2008 at 7:18 ب.ظ.

    خوبه که خوب خوبی … منم نمیتونم به کامنت ها جواب بدم اما میدونم مشکل از منه …

    😦

  4. shantal said, on دسامبر 14, 2008 at 9:34 ب.ظ.

    آزی جونم این یکی کار تو هم یه کار خیلی خبر و خوبه دیگه..چه فرقی میکنه…دوستت دارم:*
    ممنون بابت این پینوشت!نگرانمون نکن…:*

    كاش تو كار خير شما شريك بودم الهام خوبم

  5. ماه تي تي said, on دسامبر 14, 2008 at 10:46 ب.ظ.

    ازاده جون گل خودم
    چطوري
    گل دخترا خوبن
    خوشحالم ازمهمتر ازمتنت

    ممنونم ماه قشنگم، خوبيم .

  6. بی تا said, on دسامبر 14, 2008 at 10:57 ب.ظ.

    سلام عزیزم

    به روزم

    سلام بي تاي عزيزم
    ممنون

  7. زهرا باقري شاد said, on دسامبر 15, 2008 at 12:09 ق.ظ.

    سلام. حال شما خوب است…دلنوشته تان هم خيلي غمگين نيست…باور كنيد.

    سلام، مرسي زهرا جونم

  8. آيين و آيينه said, on دسامبر 15, 2008 at 8:02 ق.ظ.

    خوشحالم که خوبه خوبی آزاده مهربان .
    شاد باشید و عاشق

    مرسي آيينه دوست داشتني

  9. بهمن said, on دسامبر 15, 2008 at 11:15 ق.ظ.

    سرده اینجا. همش برف میاد!

    🙂

  10. اصلان said, on دسامبر 15, 2008 at 3:54 ب.ظ.

    سلام
    عجب عکسی …. عجب عکسی …. و باز هم عجب عکسی !!!

    سلام
    دست آزاده بانو درد نكنه 🙂

  11. محمد صادقی said, on دسامبر 15, 2008 at 4:22 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز

    به روزم…(فرهنگ ها و تمدن ها؛ برخورد یا گفت و گو)

    سلام
    حتما نوشته خوبتون رو مي خونم

  12. آزاده said, on دسامبر 16, 2008 at 6:11 ب.ظ.

    عکسشو از وحید آنلاین دزدیدم 😉

    دست وحيد آنلاين هم درد نكنه 🙂

  13. مجله خبری Gajamoo said, on دسامبر 21, 2008 at 9:45 ب.ظ.

    هم شعر محشر بود
    هم عکس
    و هم خالی بندیت 😀 » خوبم،خوب،خوب »

    مرسي از لطف شما
    عكس مال وحيد آنلاين هستش و آزاده عزيز لينكش رو به من داده
    شما ديگه روي خودتون نيارين خوب 🙂

  14. hamidazad said, on دسامبر 27, 2008 at 10:46 ب.ظ.

    خب هالا معلوم شد واسه چی دیر به دیر آپ می کنی! همشو مچاله می کنی …

    😉

  15. ammar said, on مارس 30, 2009 at 4:05 ق.ظ.

    سلام
    هيچ وقت نتونستم عکس متناسب سرچ کنم
    خيلي خوبه

  16. وحید said, on مه 6, 2009 at 2:09 ب.ظ.

    دست اونی که من خودم به کمک گوگل ازش دزدیم درد نکنه

    • nillgoonn said, on مه 7, 2009 at 1:50 ق.ظ.

      دست همه دست اندر كاران و نويسنده درد نكنه ديگه 🙂


پاسخی بگذارید

