يادداشت هاي گاه و بيگاه

آدمهاي دنياي مجازي متشكرم

Posted in خودماني by نيلگون on نوامبر 27, 2008

آدمهاي دنياي مجازي متشكرم

آدمهايي كه به اينجا سر مي زنين

آدمهايي كه وقتي نمي نويسم يا خوب نيستم، نگران ميشين و سراغم رو مي گيرين

آدمهايي كه با مهرباني زيباترين گلها رو توي فصل سرد، به من هديه مي كنين

آدمهايي كه روزهاي سخت، خوندن اي ميل هاي خوبتون و همراهي بي منتتون قلبم رو گرم مي كنه

آدمهايي كه به نوشته هام به ديده اغماض نگاه مي كنين و داستان سرايي هام رو مي پذيرين

آدمهايي كه از نوشته هاتون مي فهمم گاهي شبيه هميم، آرزوهاي محال و تجربه هاي مشتركي داريم

آدمهايي كه وقتي درك صحيحي از اتفاقات يا ابزارهاي اين دنياي شيشه اي ندارم، با روي خوش جوابم رو ميدين

آدمهايي كه گاهي بهم فرصت به بازي گرفتن زندگي رو ميدين، گاهي شادم مي كنين و گاهي با هم اشك مي ريزيم

آدمهايي كه من رو به اندازه من مي شناسين و اين وجود درهم رو به دوستي مي پذيرين

آدمهايي كه ازتون ايثار، مهرباني، عشق و دوست داشتن رو ياد مي گيرم، شكرگزار بودن به وقت نعمت و صبوري و مقاومت در روزهاي سخت رو

تمام آدمهايي كه نوشته هاي فوق العاده تون، ديدگاه هاي متفاوتتون، عكس هاي بي نظيرتون و صداي گرمتون من رو از دنياي سكوت به رنگ و روشنايي و اعجاز دعوت مي كنه، متشكرم.

Tagged with:

22 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. حدیث مهر said, on نوامبر 27, 2008 at 9:02 ب.ظ.

    دنیای رنگ و روشنایی ارزانی قلب مهربونت باشه و شادی از در و دیوار دلت بالا بره …

    چه آرزوي قشنگي، منهم اين آرزوي عالي رو براي ياسمين خانمي و همه آدمهاي دنيا دارم.

  2. ناردونه said, on نوامبر 27, 2008 at 10:22 ب.ظ.

    🙂

    سلام ناردونه خانم 😉

  3. آزاده said, on نوامبر 27, 2008 at 11:31 ب.ظ.

    من هم خیلی دوستت دارم نازنین.

    من كه …
    خوب كلا سكوت مي كنم، چون هر چي بگم بازم كمه.

  4. آزاده said, on نوامبر 27, 2008 at 11:32 ب.ظ.

    من هم خیلی دوستت دارم نازنین. و چه عکسای قشنگی از دخترای خوشگلت.

    مرسي آزاده جونم
    همچين لباس پوشيدن انگار برف اومده 😉

  5. shantal said, on نوامبر 28, 2008 at 12:04 ق.ظ.

    عکس فسقلیا رو!!!!!!!!!!!:*

    از طرف من این نوشته تقدیم به خودت بکن…من از تو خیلی زیاد متشکرم…به خاطر انرژی مثبت زیادی که بهم دادی و میدی…به خاطر اینکه با من دوستی…به خاطر اینکه یه آزی منحصر به فردی!!

    گذاشتم ببينم تا كي در برابر وسوسه ديدن اين دوتا مقاومت مي كني 😉
    قربونت برم، تو كه يك گوشه گنده تو دل من داري خوشمل خانمي، هزار تا مي بوسمت .

  6. ماری said, on نوامبر 28, 2008 at 2:08 ق.ظ.

    خوبی از خودته ..

    البته من هم با پررویی تمام خودمو رو در زمره خوش نوسینده ها می ذارم !

    خواهش مي كنم ماري عزيزم
    اونقدر دقيق و زيبا گقتن اتفاقات ساده و روابط انساني پيش پا افتاده كار هر كسي نيست.

  7. نئون said, on نوامبر 28, 2008 at 11:55 ق.ظ.

    خيلي خيلي ممنون
    به دنياي وردپرس با دو وبلاگ دارم ميام 🙂

    چه عالي
    من منتظر نوشته هاي خوب شما هستم.

  8. URCHIN7PC / اورچین هفت said, on نوامبر 28, 2008 at 12:59 ب.ظ.

    خیلی زیبا نوشتی نمی دونم چی بگم!

    ممنونم، فقط يك تشكر ساده اس از آدمهايي دوست داشتني

  9. كتايون said, on نوامبر 28, 2008 at 11:02 ب.ظ.

    اينا حرفهاي ما هم نسبت به خودته نازنين

    از خدامه من هم چيزي براي تقديم به آدمهاي اين دنياي زيبا داشته باشم

  10. اوج said, on نوامبر 29, 2008 at 10:44 ق.ظ.

    سلام.
    خواهش مي كنم. قابلي نداشت. خوبي از خودتون هست كه ما هم خوبيم.
    ولي از شوخي گذشته دنياي باحاليه اين وبلاگ. راستي نمي شه شما بياد تو بلاگفا و از اونجا ادامه بدين. اينجا شكلك نداره آدم نمي تونه زياد احساساتش رو نشون بده. راستي اون عكس دختراتون هم بسيار نازه. اميدوارم هميشه و در كنار هم شاد باشيد و شاد زندگي كنيد.

    سلام
    خيلي خيلي ممنون 😉
    من چند ماه بيشتر نيست كه از بلاگفا اومدم اينجا، نوشته تون پر از لطف و محبته، چه با وحود اسمايلي، چه بي وجود اون
    مرسي، ممنونم، من هم براي شما و همسر گلتون آرزوي خوشبختي و سعادت دارم.

  11. آيين و آيينه said, on نوامبر 29, 2008 at 12:28 ب.ظ.

    آزاده جون ما متشکریم به خاطر نوشته هات
    به خاطر دلگرمی هات و مهربونی هات .
    به خاطر بودنت و به خاطر تمام چیزهای خوبی که داری .
    چقدر این گل های بالا نازند . دو تا بوس از طرف من لطفا .
    شاد باشید و عاشق

    شرمنده ام مي كني آيينه جونم
    قربون دل مهربونت برم، قلبم گرم ميشه هر وقت نوشته هاي پر از لطف و محبتت رو مي خونم عزيز دلم
    مامان و دخترها هم شما رو مي بوسن خانمي

  12. مايسا said, on نوامبر 29, 2008 at 12:39 ب.ظ.

    تو دنياي مجازي هم ميشه دوستاي خيلي خوبي پيدا كرد مثل تو دوست عزيز

    ممنونم مايسا جان
    من هم از دوستي تازه خيلي خوشحالم

  13. اصلان said, on نوامبر 29, 2008 at 1:10 ب.ظ.

    {آیکون یک آدم که زبونش بند اومده و مثل بچه ها بغض کرده}

    شما ديگه چرا، شما كه صاحبخونه اين و اينجا حق آب و گل دارين دوست قديمي

  14. ماه تي تي said, on نوامبر 29, 2008 at 6:16 ب.ظ.

    ازاده جان نازنين
    منهم اين دنياي مجازي را دوست دارم. دنيايي كه توش صداقت هست. پذيرفتن خود آدم هست
    منم مثل تو از همه اينايي كه گفتي ممنونم و از تو هم متشكرم
    با يه دنيا آرزوي شادي براي تو

    ماه قشنگ دلتنگ من، قربونت برم
    شما از بزرگترين دلخوشي هاي مجازي مني عزيز دلم

  15. شکیبا said, on نوامبر 30, 2008 at 11:49 ق.ظ.

    آزاده جون زحمت کشیدی و حرف دل همه ما رو گفتی. عزیزم این تشکرها یه جاده دو طرفه هست .
    دوستت دارم خیلی زیاد.

    يك دنيا ممنون شكيباي عزيزم، دل به دل راه داره 🙂

  16. DESERTER said, on نوامبر 30, 2008 at 6:10 ب.ظ.

    آره.. خوب دلخوشیم به دل خوشی ها

    دقيقا همينطوره
    مثلا دلخوشي ديدن ردپاي آدمي كه خيلي وقته نوشته هاش رو مي خونين 😉

  17. paniz said, on دسامبر 1, 2008 at 1:53 ق.ظ.

    درود اینبار با پست کودک به روزم…. میاین؟ به روز و بهروز باشین . بدرود .

    حتما ميام پانيز جان

  18. ماه تی تی said, on دسامبر 1, 2008 at 7:37 ق.ظ.

    آزاده خانوم مهربون
    سر صبحی
    همین سرچراغی امدم بلاگتو باز کردم این گل دخترا را دیدم حسابی شاد شدم
    با این جوجه ها تو که حتما باید پیدا شی اما همون در رد نگاه…
    شاد باشی

    مرسي دوست سحرخيز من
    اين گم شدن مال قبلن قبلناس، الان وقت سرخاروندن ندارم، چه برسه به گم شده دوست گلم

  19. مهربانو said, on دسامبر 1, 2008 at 1:57 ب.ظ.

    من هم متشكرم كه تو انقدر خوبي با صفايي دوست گل مني .. منو خوندي بامن خنديدي با من گريستي و هميشه همراهم بودي

    شايد مهربوني و محبت بي قيد و شرط رو ياد بگيرم از مهربانوي خودم

  20. ناردونه said, on دسامبر 1, 2008 at 7:59 ب.ظ.

    ورحمه الا و برکات اینها

    🙂


پاسخی بگذارید

