يادداشت هاي گاه و بيگاه

جديدترين عكسها !

Posted in پازل زندگي من, خودماني by نيلگون on نوامبر 8, 2008


شرحي بر عكس : دق كردم !

يكي اهل زدن گيره و تل نيست و آن ديگري اهل پوشيدن لباسهاي خودش !!!

32 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. وبلاگچی said, on نوامبر 8, 2008 at 4:40 ب.ظ.

    چه دخملایی خدااااا
    نازن اینا نازن ناز 🙂
    خوب دوس نداره چرا گیر میدین بهش بی گیره و تلی هم خوشگله این فرشته کوچولو
    دایی براشون اسپند دود کرد 🙂

    مرسي، ممنونم
    ساسان هم همين رو ميگه، اونوقت ميشه فرزند سالاري ديگه 🙂
    خيلي خيلي ممنون از محبت دايي صابر 🙂

  2. نئون said, on نوامبر 8, 2008 at 5:13 ب.ظ.

    So Beautiful…….

    ممنونم دوستم

  3. حدیث مهر said, on نوامبر 8, 2008 at 5:33 ب.ظ.

    تو وقت دل تنگی نوشته بودم : دلم برای بغل گرفتن بچه ها تنگ شده برای بوسیدنشون بیشتر…. دلم برای اینکه بهم بگن عمه تنگ شده هر چند که عمه اشون هم نبودم … دلم برای بوی تن نوزاد های که تو بغل گرفتمشون و اذان واقامه تو گوششون خوندم و اسمشون را برای اولین بار صدا زدم تنگ شده… من اصلاً دلم برای هر بچه تو عالم هست تنگ شده…

    امروز چشمم را که باز کردم به دنیا تو لیست مسنجرم عکس پریمای کوچولوی یه روزه ،دختر دوستم که در مالزی دیروز بدنیا اومده را دیدم و الان هم این فرشته های دوست داشتنی ،چه کار خوبی کردی ،الهی خاله یاسمین دورشون بگرده …میدونی آزاده جون من خواهر ندارم همه بچه ها عمه صدا میزنن ولی حالا میدونم خاله بودن هم عالمی داره …

    قربون محبت خاله ياسمين برم، منم برادر ندارم ياسمين جان، يعني نداشتم، الان دخترا يك دايي صابر دارن به اضافه يك خاله ياسمين خيلي دوست داشتني 🙂

  4. حدیث مهر said, on نوامبر 8, 2008 at 5:46 ب.ظ.

    به این میگن دل به دل راه داره تو داری الانه برای من کامنت میذاری و من برای تو ، لحظه های مشترک ما …

    ايشالا توي دنياي غير مجازي هم به اين لحظه هاي مشترك برسيم ياسمين جونم

  5. لاله(بارانی باید) said, on نوامبر 8, 2008 at 6:10 ب.ظ.

    وای خدا چقدر نازن این فسقلی های شیطون.الهی .هزار ماشاا…
    یه عالمه بوس شلیک کردم به طرف یه مامان گل و دخملای نازش

    مرسي لاله جونم، ممنونم
    من و دخترا نشستيم جلوي مونيتور كه همه بوس ها رو گرم گرم دريافت كنيم.

  6. shantal said, on نوامبر 8, 2008 at 6:44 ب.ظ.

    آزی من الان رسما غش کردم!!!!!! دوتا دونه موش گذاشتی اینجا من انقدر قربون صدقشون رفتم که نفسم گرفت:D…اون کوچیکه با اون چشمهای تخسش!با اون موهای حالت دارش!!بزرگه برای خودش خیلی خانومه.عینکشو!
    تفاوت حالت موهاشون خیلی باحاله ها.احساس می کنم اگه بخوام بزرگه رو بغل کنم گوگوریش کنم حسابی شاکی میشه و حس بزرگ بودن بهش دست میده!اما کوچیکه رو میخوام بچلونم!برای بزرگه نقشه ی دیگری دارم!دوتای میریم اشپزخونه ی مامان آزیشو کن فیکون میکنیم:D
    در مورد گیره و تل نزدن و لباس کاملا طبیعیه!اساسا کدوم بچه ی باهوشی زود زیر بار خواسته ی والدینش میره؟!

    قربون محبتت برم دخمل، گفتم عكساشون رو بزارم هواييت كنم 🙂
    دقيقا همينطوره كه فهميدي، بزرگه نچسب عين مامانشه و كوچيكه رابين هوده عين باباش، واسه همينه خونه ما عين جنگل شروود مي مونه !!!
    هيييييييييييي ! خواهر منم دلم به همين حرفا خوشه ديگه 🙂

  7. كتايون said, on نوامبر 8, 2008 at 6:54 ب.ظ.

    الهي!
    اميدوارم عكسهاي فارغ التحصيليشون رو بزاري.

    يك چيزي هم در گوشت بگم،خيلي بسيار زياد خوش حالم كه بچه هام اين سن رو رد كردن.

    مرسي كتايون جونم
    يعني ميزارن من تا اونروز زنده بمونم 🙂
    كه اينطور :)))))))))))))

  8. آزاده said, on نوامبر 8, 2008 at 7:10 ب.ظ.

    این عکسا خدان. خیلی دوست داشتین این دخترای گل تو. چقدر دلم خواست ببینمشون. بذار بیام ایران، حتما مزاحم میشم. شرمنده ولی دیگه با گذاشتن این عکسا چاره ای نداری 😉

    ممنونم آزاده جون عزيزم، اصلا عكسشون رو گذاشتم كه شما رو هوايي كنم به ما سربزنين خانمي 🙂

  9. shantal said, on نوامبر 8, 2008 at 7:16 ب.ظ.

    زیباترین دلخوشی های دنیا هستند…:*

    كي بشه عكس دلخوشي هاي قشنگ تو رو ببينم دوستم 🙂

  10. چهار ستاره مانده به صبح said, on نوامبر 8, 2008 at 7:17 ب.ظ.

    سلام خانوم. من هلاک شدم بابت دختراتون. خدا حفظ‌شون کنه. اوّلین‌بار هستش که وبلاگ شما رو می‌بینم. اسم این گل دخترا رو نمی‌دونم ولی من رسمن عاشق اون دخمل‌مون شدم که صورتی پوشیده. می‌خوااااااااامش.

    سلام، خيلي خوش اومدين، ممنون از محبتتون
    من از مشتري هاي پر و پا قرص وبلاگ شمام، من بهشون ميگم دختر بزرگه و دختر كوچيكه، آدرس بدين، بيارمش 🙂

  11. Amir said, on نوامبر 8, 2008 at 10:18 ب.ظ.

    چه بچه های نازنینی ، خدا نگهشون داره براتون ، زیبا بود 🙂

    ممنونم از نظر لطف شما، براي تمام بچه ها و پدر مادراي دنيا اين آرزوي خوب رو مي كنم، بازم ممنون 🙂

  12. URCHIN7PC / اورچین هفت said, on نوامبر 9, 2008 at 1:28 ق.ظ.

    بچه های یکی خیلی نازی داره خدا حفظشون کنه
    ! کردم مطلبی متفاوت
    اسمی ازشون نبردی پس یعنی نباید بودنم!
    با یا به امید موفقیت

    ممنونم، فقط درست نفهميدم چي نوشتي پسر خوب !!
    اسمي ازشون نبردم چون نمي خواستم خيلي به هويت حقيقي نزديك بشم 🙂

  13. سارا رها said, on نوامبر 9, 2008 at 2:35 ق.ظ.

    خیلی دخترهای شیرین و در عین حال خود مختاری اند! خدا حفظشون کنه؛ مادری هم خود عالمی دارد که در آن زنها با خدا در خلق بشریت شریکند!

    امان از دست اين دوتا شيرين خودمختار كه اصلا ما رو به رسميت نمي شناسن 😦
    ممنونم سارا جان، به نظرم يكي از زيباترين تجربه هاي زندگي زنانه اس مادر شدن 🙂

  14. آيين و آيينه said, on نوامبر 9, 2008 at 9:08 ق.ظ.

    وای آزاده جون من دارم میمیرم . چه دخترهای ناز و دوست داشتنی داری .
    اگه بدونی چقدر قربون صدقه شون رفتم .مه هستند به خدا . شیرین و تو دل برو .
    یه اسپندی ،چیزی دود کن .
    خدا این فرشته های دوست داشتنی رو برای شما و همسرتون حفظ کنه .
    من برم به کشتن خودم ادامه بدم .
    شادباششید و عاشق

    خدا نكنه عزيزم، مرسي، قربون چشماي خوشكلت برم آيينه جونم
    ممنونم دوست خوبم، براي همه خانواده هاي دنيا اين آرزوي خوب رو مي كنم.
    هوايي نشدي آيينه جونم 🙂

  15. n.a said, on نوامبر 9, 2008 at 10:03 ق.ظ.

    پروردگارا !!!
    پروردگارا، دعايم به درگاه تو اين است:
    بي نوايي وتنگ چشمي را از دلم ريشه كن ساز و از بيخ و بن بركن؛
    اندكي نيرويم بخش تا بتوانم بار شادي ها و غم ها را تحمل كنم.
    نيرويي به من ارزاني فرما تا عشق خود را در خدمت و كمك، ثمربخش سازم.
    تواني به من عطا فرما كه هيچ چيزي از بي نوايي نستانم و در برابر گستاخ و مغرور، زانوي دنائت خم نكنم.
    قدرتي به من بخشا تا روح خود را از تعلق به جيفه هاي( مال ) ناچيز روزگار بي نياز كنم و از هرچه رنگ تعلق پذيرد، آزادش سازم.
    و نيرويي به من ده تا قدرت و توان خود ا از روي كمال عشق و نهايت محبت تسليم خواسته ها و رضاي تو كنم.
    يادمون باشه كه دعاي سره سفره عيد برآورده ميشه، پس هم واسه خودمون هم واسه خانواده مون و هم واسه بقيه دعا كنيم.
    اگه از خدا چيزي رو خواستي بهت نداد بدون كه تو فكره اينه كه بهترش رو بهت بده، پس هميشه صبر رو پيشه كنيد تا به خواسته هاتون برس
    آخي چه نازن دختراتون خدا ببخشه بهتون …ما هم آپيم

    ممنون از اين دعاي زيبا و نظر لطف شما

  16. زهرا باقری شاد said, on نوامبر 9, 2008 at 1:08 ب.ظ.

    وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این ها فرشته اند…محشرن..من عاشق کوچکتره شدم..

    قربون محبتت برم زهرا جونم، اين كوچيكه خيلي شيطونه، گفته باشم 🙂

  17. فریاد said, on نوامبر 9, 2008 at 1:17 ب.ظ.

    زنده باشن

    خيلي خيلي ممنون

  18. اصلان said, on نوامبر 9, 2008 at 1:44 ب.ظ.

    {آیکون من غش کردم یکی منو جمع کنه }
    {آیکون من بخورم این فسقلی ها رو }
    {آیکون بزنم به تخته}
    {آیکون اسفند دود کنی}
    {آیکون صدقه دادن}
    ….
    ….
    ….

    خدا نكنه
    ممنونم دوست خوبم، بي نهايت ممنونم از لطف شما
    اميدوارم باعث بشه اينورا ميان به ما هم سر بزنين 🙂

  19. ماه تي تي said, on نوامبر 9, 2008 at 3:18 ب.ظ.

    اي جان
    اي جان
    ادم اينا رو بايد يه لقمه اي بخوره
    بوسشون كن هوار تا
    چقدر ماهن

    مرسي ماه مهربون من
    چشم، من و دخترا هم خاله ماه تي تي رو هوار تا مي بوسيم 🙂

  20. ماه تي تي said, on نوامبر 9, 2008 at 3:20 ب.ظ.

    واي واييييييييييييييي
    عينكشو ببين
    چه محشرن اين دخملا
    اسپند براشون دود كنم
    بوسشون كن از طرف خاله ماه تي تي هوار تا

    اين عينك گاهي به جاي تل استفاده ميشه !!!!!!!!
    ممنونم ماه قشنگ من، قربون مهربونيت برم عزيز دلم
    بوووووووووسسسسسسسسسسس هوار تا 🙂

  21. ویولت said, on نوامبر 9, 2008 at 5:24 ب.ظ.

    ممنون که خبرم کردی بوووس
    یکی از آرامش بخش ترین عکسهایی بود که دیدم و اون خانم عینک آفتابی بعنوان تل زده خوردنی ترین و چلونده ترین موجودات بوووس

    خيلي خوشحالم كردين، نگران بودم كار خوبي نكرده باشم
    ممنونم از محبت شما ويولت عزيزم، مي بوسمتون

  22. رضا said, on نوامبر 10, 2008 at 3:12 ق.ظ.

    آخیییی… چه بچه های نازی…:) وایییی خدا…

    يك دنيا ممنون از محبت شما آقا رضا

  23. آيين و آيينه said, on نوامبر 10, 2008 at 10:46 ق.ظ.

    آزاده جون من هر وقت بچه خوشگل و مامانی میبینم هوایی میشم در حد مسابقات المپیک .
    ولی خود بر احساسات مادرانه ام غلبه میکنم .
    باید بیام لپ اون بزرگه رو بکنم که بد جور عاشق موهای مشکیش شدم .
    کوچیکه هم که شیطنت از چشمای نازش میباره .
    با عرض پوزش برویم به کشتن خود ادامه دهیم .

    مرسي از محبتت آيينه جونم، خيلي زوده ني ني داشتن، چند سال تمام وقتتون رو بايد كامل در اختيارش بگذارين، ايشالا به وقت خودش
    منم موهاي دختر بزرگه رو خيلي دوس دارم، دختر كوچيكه هم كه تو شيطنت رو دس نداره .
    خدا نكنه دوست گلم

  24. goli said, on نوامبر 10, 2008 at 12:59 ب.ظ.

    وااااااااااااااااااااااااااااای قربونشون برم چقدر نازن این دوتا .
    خوش به حالت آزاده جون که یه همچین فرشته هایی داری.
    چقدر خوشبختی که خدا تو رو لایق مادر شدن دونسته و دو تا فرشته مهربون رو گذاشته تو دامنت.
    موهای بزرگه اینقدر خوشگل هست که بدون گیره و تل هم خودنمایی کنه. به نظر من با این موهای خوشگل احتیاجی به گیره و تل نیست.
    حالا راستشو بگو اینا بیشتر به خودت رفتن که اینقدر ناز و مامانی اند یا به آقا ساسان ؟ ها ؟

    خدا نكنه گلي جونم، مرسي از محبتت عزيزم
    منم براي تماشاي فرشته هاي شما و آيينه عزيزم روز شماري مي كنم، البته چند سال ديگه 🙂
    قربون چشماي قشنگت برم گلي جونم
    نميشه خيلي دقيق گفت ولي بزرگه به من و خواهرام خيلي شبيه هست و كوچيكه به خانواده شوهرم

  25. شکیبا said, on نوامبر 10, 2008 at 4:02 ب.ظ.

    سلام :))

    خدا حفظشون کنه. چقدر نازن. خدایا من دیوونه دخترای صورتی پوش هستم.
    دلم برای دخترام تنگ شد 🙂

    سلام شكيبا جونم
    ممنونم، خدا گل دختراي زيباي شما رو هم در پناه خودش حفظ كنه و هر جا هستن زير سايه شما و سلامت باشن 🙂

  26. اوج said, on نوامبر 10, 2008 at 6:22 ب.ظ.

    من اينقده دوست دارم دختر بچه هاي تخس رو. اون عقبي به نظر شيطون تر مياد.

    اين دو تا وقتي با هم تصميم به يك خرابكاري، چيزي مي گيرن هيشكي جلودارشون نيست
    طرح و برنامه مال بزرگس، اجر با هر دو 🙂

  27. Diapason said, on نوامبر 11, 2008 at 12:58 ب.ظ.

    آپم!!!
    در مورد شيو هاي مديريت بانوان بر آقايان!
    تا حدي انتقاديه بايد ببخشيد!!!

    من از پس اين دوتا جغله بربيام شاهكار كردم، بي خيال !

  28. ماری said, on نوامبر 11, 2008 at 1:43 ب.ظ.

    الهی جان …چه دختر های جیگری …جای شوشوی ما خالی!

    حالا کدومشون بیشتر به شما شبیه ؟

    مرسي ماري جونم
    دختر بزرگه خيلي شبيه خواهرمه، هم اخلاقياتش، هم صورتش

  29. اصلان said, on نوامبر 11, 2008 at 2:29 ب.ظ.

    آپ ، ما آپ میخواهیم

    امضاء : جمعی از دوستداران شما

    مرسي، ممنونم، كلي خوشحال شدم 🙂

  30. URCHIN7PC / اورچین هفت said, on نوامبر 14, 2008 at 3:34 ب.ظ.

    گفتی نفهمیدی که چی نوشتم حالا درست رو می نویسم

    بچه های خیلی نازی داره خدا حفظشون کنه
    ! کردم مطلبی متفاوت/ ! = تعجب کرد/تعجب کردم مطلب متفاوتی بود
    اسمی ازشون نبردی پس یعنی نباید بودنم!
    با یا به امید موفقیت / با امید موفقیت یا به امید موفقیت

    خيلي ممنونم
    من اين زبان ساده نوشتن رو بلد نبودم 🙂

  31. مجله خبری Gajamoo said, on دسامبر 5, 2008 at 8:01 ب.ظ.

    آبی تر از دریا
    سبزتر از طبیعت
    استوارتر از کوه
    سفیدتر از برف
    گرمتر از خورشید
    زیباتر از ماه باشی نیلگون عزیز.
    به شما قول خواهم داد زندگی پر از شادی و نشاط همراه با موفقیت در پیش خواهی داشت » از روی لب،چشم و پیشونی «

    • nillgoonn said, on دسامبر 6, 2008 at 12:47 ق.ظ.

      خيلي خيلي ممنون از اين آرزوهاي زيبا و اين پيشگويي فوق العاده


پاسخی بگذارید

