يادداشت هاي گاه و بيگاه

گوش شنوايي براي تمام فصول

Posted in خودماني by نيلگون on November 4, 2008

چي شد بلاگر شدين ؟

اهل حرف زدن نبودين يا حرفهاتون حرفهاي خودموني روزمره براي آدمهاي هميشگي نبودن ؟

شايد هم وسوسه نوشتن دست از سرتون برنمي داشت ؟

كي اولش فكر مي كرد دنياي مجازي اينقدر واقعي باشه ؟

اينقدر ملموس و دوست داشتني ؟

يك دنياي شيشه اي با آدمهايي اكثرا زلال

آدمهايي كه توي نوشته هاشون هميشه چيزي هست كه تو رو ياد خودت بندازه، ياد آدمهايي كه دوستشون داري، ياد گذشته اي كه دوستش داشتي، ياد امروز، ياد آينده.

من اين دنياي شيشه اي رو خيلي دوست دارم، خودم هم خودم رو اينجا بهتر مي شناسم، چيزهايي رو در درونم كشف مي كنم كه تمام اين سالها نمي شناختم.

مثل خيلي هاتون خيلي اتفاقي شروع كردم و از اغلبتون كم سابقه ترم.

خواننده وبلاگ ويولت بودم و بعد شروع كردم توي بلاگفا به نوشتن، چقدر خوشحالم كه توي بلاگفا شروع كردم و با قديمي ترها آشنا شدم كه خيلي دوستشون دارم .

خوندن وبلاگ تك تكشون برام مثل سفر به يك سرزمين تازه بود، يك ماجراجويي جديد، تماشاي دنيا از دريچه چشمهايي كه وسيعتر مي ديدن و واضح تر.

بعدها يك فتحي من رو مثل خيلي هاي ديگه با دنياي بزرگ وردپرس آشنا كرد و نمي دونه چقدر به اين خاطر ازش ممنونم .

وردپرس دنياي بزرگ تازه اي بود كه راحت توش گم شدم و دوستان خوب تازه اي پيدا كردم، در يك كلام وردپرس يك تجربه فوق العاده بود .

و اين روزها هم راديو وبلاگستان

دنياي مجازي پويايي عجيبي داره، آدمهاي با انگيزه اي كه با هدف بهبود و تغيير پا پيش ميزارن و با قدم هاي بلند رو به جلو حركت مي كنن.

اين خاصيتش رو خيلي دوست دارم، مثل دريا مي مونه، خواهي نخواهي رو به جلو هلت ميده، افق هاي تازه رو بهت نشون ميده و مي گذره، منتظرت نمي مونه.

اينجا بر خلاف دنياي واقعي فرصت ها برابرن، براي همه و براي هميشه

راديو وبلاگستان هم يك فرصت تازه اس، فرصت شنيدن صداي آدمهايي كه دوستشون داريم، كه با قلمشون و حرفهاشون انس گرفتيم و به نظرم يك تجربه فوق العاده تازه اس .

خيلي دوست دارم نوشته هاي خوبتون رو با صداي گرم خودتون از راديو وبلاگستان بشنوم، اين شانس رو بهم ميدين ؟

پ.ن : دوستان خوب خسته نباشيد .

22 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. آیین و آیینه said, on November 4, 2008 at 10:30 am

    چی شد بلاگر شدیم .
    من تمام لحظه هام رو توی دفتری که از دوران نامزدی داشتم ثبت می کردم .
    بعد تصمیم گرفتم این لحظه ها رو جایی دیگه ثبت کنم . جایی که وقتی دفترم تموم شد نخوام یه دفتر تازه باز کنم .
    دوست داشتم توی همین وبلاگ از گذشته ام بنویسم از سختی هایی که داشتم . اما چند تا از آشناها وبلاگم رو میخونن که نمی تونم بنویسم .
    تصمیم گرفتم وبلاگ دیگه ای داشته باشم تا بتونم گذشته ام رو ثبت کنم .
    این شد که وبلاگ نویس شدیم .
    خیلی وقته که تصمیم گرفتم در وبلاگم رو تخته کنم و برم . حالا کی این تصمیمم رو عملی کنم نمی دونم .
    رادیو وبلاگستان خیلی خوبه . من که خیلی خوشم اومد .
    خیلی خوبه که میتونم صدای وبلاگ نویس ها رو بشنوم .

    شاد باشی و عاشق

    چقدر عالي كه توي دوران نامزدي فرصت داشتين، من تا هفت سر كار بودم و ساسان تا 8 شب
    آخر هفته ها هم به زحمت همديگه رو مي ديديم، اهل صحبت تلفني هم نبوديم، دقيقا 3 دقيقه در روز با هم حرف مي زديم 🙂
    خدا نكنه هيچ وقت وبلاگتون رو رها كنيد، اينهمه عشق و محبت توي وبلاگستان كيمياس
    كاش شما هم يكي از نوشته هاتون رو پادكست مي كردين، خيلي دلم مي خواد صداي آيينه رو بشنوم.

  2. اصلان said, on November 4, 2008 at 12:12 pm

    سلام
    این شانس من هم بود که شما از بلاگفا شروع کردین . دوستی با شخصی مثل شما باهوش و نکته سنج و باریک بین ، یک فرصت طلایی بود.
    شکر

    سلام
    اگه همون اوايل شما رو پيدا نمي كردم، مطمئن باشين هيچ وقت سراغ دوستان مجازي نمي رفتم
    شما با نظرات خوب و خيرخواهانتون باعث شدين آدمهاي دنياي مجازي رو باور كنم و دوست داشته باشم، شكر 🙂

  3. Ara Ohanian said, on November 4, 2008 at 2:43 pm

    با سلام .
    وبلاگ بسیار زیبای دارین .
    میخواستم با وبلاگ شما تبادل لینک کنم
    منتظر پاسخ شما میمونم
    FazMide | Persian Music Download
    http://www.FazMide.Org

    با تشکر
    آرا اوهانیان

    سلام
    خيلي ممنونم، متاسفانه فقط لينك كساني رو دارم كه نوشته هاشون رو مي خونم.
    براتون آرزوي موفقيت مي كنم.

  4. كتايون said, on November 4, 2008 at 9:17 pm

    منم خوش حالم كه از بلاگفا شروع كردي .از آشنايي با دوست مهربوني مانند تو به خودم ميبالم

    چقدر من رو شرمنده مي كنين كتايون جان، شما يكي از بهترينهاي دنياي مجازي هستين خانمي

  5. shantal said, on November 4, 2008 at 10:48 pm

    آزی مطمئن باش نظر ننوشتن معنی نخوندنمو نمیده…خط به خط می خوانمت…

    من منتظر نوشته هاي قشنگت هستم دوستم

  6. سروش said, on November 5, 2008 at 12:10 am

    دوست عزیز ممنون به خاطر لینک و توضیحی که در مورد رادیو وبلاگستان دادید.
    به نکته ی مهمی اشاره کردید. مساله ای که یکی از علل عمده ی علاقمندی افراد به دنیای مجازی است. این که در این دنیا همه با هم برابرند. تنها چیزی که اون ها رو از هم برتر نشون میده , شاید سابقه و جذابیت نوشته ها باشه. در این دنیا بر خلاف دنیای واقعی , از تفاوت مادی و پولی , نفاوت ظاهری , تفاوت در مهارت های جسمی, تفاوت در نحوه ی گفتار و تفاوت های دیگه ای که در جامعه و دنیا ی واقعی وجود داره خبری نیست.
    🙂

    خواهش مي كنم، كاش كار بيشتري از دستم برمي اومد.
    دنياي مجازي انگار دنياي ساده تري يه با آدمهايي كه خود خودشونن.

  7. weblogchi said, on November 5, 2008 at 2:01 am

    حقیقتش اینه که من بلاگر شدم چون مادرم گفته بود که شیرشو حلالم نمیکنه اگه …
    بماند!!
    آخر خرداد 88 میگم.
    سکوت برای ادامه بقا.
    ما زنده به انیم که ارام بگیریم؟! موجیم که گاهی تنش ما عدم ماست.
    یکی از اتفاقات خوب دوران بلاگری هم اشنایی با شما دوست بزرگوار و فرهیخته بود.
    دلم برای اینجا و مطالبش تنگ شده بود.درگیر اسباب کشیم و الا دوباره تند تند مزاحمتون میشم 🙂
    کوچولو ها رو از طرف وبلاگچی ببوسین مخصوصن پرنسس کوچکمون

    تا آخر خرداد 88 صبر مي كنيم 😦
    من هم به داشتن دوست خوب، آگاه و خستگي ناپذيري مثل شما افتخار مي كنم.
    اميدوارم به سلامتي اين جابجايي انجام بشه و بيشتر فرصت براي نوشتن داشته باشين
    ممنونم از محبت شما، آخ جون دخترها دايي دار شدن 🙂

  8. ماه تي تي said, on November 5, 2008 at 7:36 am

    سلام آزاده جونم
    دنياي واقعي نت كه همه خيال مي كنن واقعي نيست اما زهي خيال باطل
    دنياي جدي جدي جدي
    تك تك دوستات برات مهمن
    خيلي خوبه
    امروزها كه دنياي واقعي همه اش شده دروغ يا بيشترش و نيمتوني خود خودت باشي اين دنيا مي ذاره خودت باشي و خود واقعيت را پنهان نكني
    منم خوشحالم….

    سلام ماه قشنگم
    دقيقا همينطوره كه شما ميگين دوست جون جون جونم

  9. اوج said, on November 5, 2008 at 9:27 am

    منم اينكاره نبودم رفيق بد دوست ناباب منو بلاگر كرد. اين خواهرم كتايون از بس هي گفت واي چه خوبه اين وبلاگ و وقتي بعد از مدتها مياد تهران بعد از سلام ميره و سيستم اتاق بنده رو بهم ميريزه كه به وبلاگش سر بزنه، خب منم معتاد ميشم ديگه!

    خوش به حالتون، حسوديم شد، هم به شما و هم به كتايون عزيز

  10. goli said, on November 5, 2008 at 2:05 pm

    هيچوقت فكر نميكردم دنياي مجازي اين همه واقعي باشه. آدمايي كه اينجا هستن دور و برم وجود ندارن.
    چون كارمندم زياد وقت سر زدن به دوستاي قديمي رو ندارم به همين خاطر هم اين دوستيها رو انتخاب كردم كه راحت تر ميتونم د از حال همه شون با خبر بشم و همه حرفهام رو بهشون بزنم . حرفهايي كه توي دنياي واقعي نميشه گفت. حرفهايي كه هر كسي ظرفيت شنيدنشون رو نداره. حرفهايي كه به هركسي نميشه گفت.
    حالا اگر تعدادي از اين دوستيها به واقعيت هم بپيونده كه چه بهتر اينجوري دوستيها عميقتره و هميشه ميتونيم به هم سر بزنيم.

    من هم خيلي دوست دارم چندتايي از اين دوستي ها در دنياي واقعي هم ادامه داشته باشن 🙂

  11. shantal said, on November 5, 2008 at 5:54 pm

    یه ایده ی خوب برای وبلاگ نویس بودن هست: وبلاگ مینویسم پس هستم!
    :*:*:*:*

    خود خود خودم هستم، خيلي خوب گفتي دوستم
    نيستي 🙂

  12. وبلاگچی said, on November 5, 2008 at 10:01 pm

    افتخاریه دایی این دوست داشتنی ها باشم.راستی اگه خوراکم ایراد داره این لینک رو بذارید
    http://feeds.feedburner.com/weblogchi

    خواهش مي كنم، لطف دارين، ممنون از لينك

  13. صحرا said, on November 6, 2008 at 11:08 am

    مي شه بياي و بگي وردپرس چه امکاناتي نسبت به بقيه محيط ها بخصوص پرشين داره؟

    حتما صحرا جان

  14. محمد صادقی said, on November 6, 2008 at 11:14 am

    سلام

    به روزم…

    سلام
    ممنونم

  15. آيين و آيينه said, on November 6, 2008 at 4:00 pm

    آزاده جون ممنون به خاطر دلگرمی هات . من این رادیو رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه اصلا صدای خوبی ندارم که بخوام صحبت کنم .
    ولی خوشحال میشم صدای دوستام و بچه های وبلاگستان رو میشنوم .
    شاد باشید و عاشق

    شكسته نفسي مي كني آيينه جونم
    مرسي از محبتتون، بهترين ها رو براتون آرزو مي كنم

  16. سلماز said, on November 7, 2008 at 1:32 am

    خوب شد از بلاگفا شروع گردي و شانس خوب دوستيتو به من دادي.

    دوستي با شما يكي از بهترين اتفاقهاي زندگيم بود سلماز عزيزم

  17. ماه تي تي said, on November 7, 2008 at 11:01 am

    يه مامان مهربون و دوست داشتني را
    ازاينجا تا خود تهران پياده كه بياي
    دوستش داريم.
    به قول سنجد هوار تا

    يك دنيا ممنون ماه قشنگم
    دل به دل راه داره

  18. ماری said, on November 8, 2008 at 12:42 am

    شاید بد نباشه توی یکی از پست هام در این باره بنویسم …

    خوبی از خودته آزاده جان..

    من كه از اين فكر استقبال مي كنم ماري جان 🙂
    خواهش مي كنم دوستم

  19. فریاد said, on November 8, 2008 at 2:59 pm

    شنیدن صدای کسانی که دوستشان داریم….

    و پيدا كردن يك دليل تازه براي دوست داشتنشان

  20. shantal said, on November 8, 2008 at 3:02 pm

    آزی از شانتی هم سرش شلوغ تر است آیا؟!دیگر دو عدد فسقلی وروجک که این حرفها را ندارد!
    ای جان من الان دلم خواست لپاشون رو بکشم! هر جا هستی سعی کن با هم باشی!:*

    سرم شلوغ نيست، خالي شده از كلمه شانتال جونم
    عكس دخترها رو گذاشتم، فقط يواش بكش لپاشونو، خوب 🙂

  21. فتحی said, on November 10, 2008 at 11:04 am

    نمی دونید چقدر از این که به من لطف دارید خوشحالم. من از این که دارید می نویسید می خواستم تشکر کنم ون بهم این حس رو میده که تنها نیستم.

    شما در وردپرس حس تنهایی دوستانتون رو ( بهتر بگویم دوست دارانتون رو ) از بین می برید. ممنون 🙂

    خواهش مي كنم يك فتحي عزيز
    داشتن دوستان مطلع و همراهي مثل شما و محيط ملموس و ساده اي مثل وردپرس، من رو به نوشتن و حفظ اين دوستي با ارزش تشويق مي كنه.
    يك دنيا ممنون از راهنماييهاي شما و همراهي هميشگيتون

  22. رضا said, on November 14, 2008 at 4:43 pm

    عاشق اینترنت هستم. و این عشق در بدترین شرایطی که فکرش رو می تونی کنی، همراهم بوده.

    دنياي مجازي انگار دنياي آدمهاي واقعي تري هست، من هم تجربه هاي مشابهي دارم:)


Leave a Reply

