يادداشت هاي گاه و بيگاه

خواندنيها، شنيدنيها و گاهي ديدنيها

Posted in نوشته هاي دوستان by نيلگون on اکتبر 28, 2008

سلام

اينجا لينكهايي را مي بينيد كه از خواندن، شنيدن يا ديدنشان لذت برده ام .

e-learninig براي همه ( آشنايي با مفاهيم پايه وب )

سرعت كامپيوتر خود را افزايش دهيد

راکونهای شیطون و شکمو

اولين هالوينهاي من

پرواز يا شكست هوا

چرا بايد پسوردهاي مناسب انتخاب كنيم ؟


22 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آزاده said, on اکتبر 28, 2008 at 5:40 ب.ظ.

    ارادت بانو.

    يكي از زيباترين پستهايي بود كه تا حالا خونده بودم، تابلو هم بي نظير بود خانمي .
    ارادت از ماست .

  2. weblogchi said, on اکتبر 28, 2008 at 6:12 ب.ظ.

    سپاسگذارم.اسپانسر به خوبی شما پیدا نمیشه 🙂

    خواهش مي كنم، كاري نكردم.
    خيلي وقت بود مي خواستم لينكها رو اضافه كنم، فرصت نميشد.

  3. سروش said, on اکتبر 28, 2008 at 7:02 ب.ظ.

    ممنون. خوش باشید

    خواهش مي كنم، متشكرم

  4. آیین و آیینه said, on اکتبر 28, 2008 at 7:07 ب.ظ.

    چه معرفیه خوبی. ما هم میتونیم بهترین های آزاده جون رو بخونیم و بشنویم و ببینیم .
    شاد باشید و عاشق

    مرسي آيينه عزيزم

  5. shantal said, on اکتبر 28, 2008 at 11:19 ب.ظ.

    اتفاقا منم چون از گلشیفته فراهانی خوشم نمیاد هی پاشو میکشم وسط این پستهام!:))

    چه عجيب :))

  6. shantal said, on اکتبر 28, 2008 at 11:20 ب.ظ.

    به به! ما هم بیایم توی رادیو حرف بزنیم؟!:D

    چرا كه نه !
    دوستم اگه وقت و حوصلش رو داري، بگو تا رسما دعوتت كنم .

  7. سلماز said, on اکتبر 29, 2008 at 2:28 ب.ظ.

    چون راديويي نيستم سراغش نرفتم ولي از اون پاييز لذت بردم مثل تو.ممنون.:)

    كاش اهلش باشين، خيلي دوست دارم نوشته هاي قشنگ شما رو با صداي خودتون بشنوم.
    خواهش مي كنم 🙂

  8. shantal said, on اکتبر 29, 2008 at 5:11 ب.ظ.

    روم نمیشه آخه:D
    راستی زودی یه پادکست درست کن که خیلی مشتاق شنیدن کارت هستم:*

    حيفه ما صداي قشنگ شما رو نشنويم خانم .
    كار با نرم افزارهاي صدا رو بلد نيستم، ميكروفون هم ندارم، مرسي دوست مهربونم

  9. اوج said, on اکتبر 29, 2008 at 6:03 ب.ظ.

    ممنون لينكهاي جالبي بود.

    خواهش مي كنم

  10. كتايون said, on اکتبر 30, 2008 at 9:22 ق.ظ.

    نمينويسي؟

    يك كم حالم خوب نيست، مرسي كتايون جونم به يادمي

  11. آزاده said, on نوامبر 1, 2008 at 3:00 ق.ظ.

    دوباره شرمنده کردی بانو

    اين حرفا كدومه
    حيفه اين نوشته هاي زيبا رو دوستان ديگه نخونن و با اين خانم دوست داشتني آشنا نشن.

  12. اصلان said, on نوامبر 1, 2008 at 12:29 ب.ظ.

    سلام
    این مطلب پسوردها خیلی جالب بود. طبق محاسبات اگر کسی بخواد پسورد ایمیل منو پیدا کنه باید 10000 میلیارد !!! روز وقت بذاره. بابا بیا خودم بهت میگم. 🙂

    سلام دوست خوب من
    ميگم شما اگه وقت دارين، يك دوره انتخاب پسورد مناسب براي دوستان مجازي بگذارين، پسورد هاي من در كمتر از 10 دقيقه كارشون تموم بود !

  13. goli said, on نوامبر 2, 2008 at 11:11 ق.ظ.

    همه رو خوندم خیلی جالب بود مخصوصاً داستان اون راکون ها طفلی ها خیلی دلم براشون سوخت .

  14. goli said, on نوامبر 2, 2008 at 11:17 ق.ظ.

    هرکس بخواد پسورد منو پیدا کنه باید 6,184,821,308,911,322,000,000,000,000,000 روز تلاش کنه.

    خيلي عاليه 🙂

  15. ماری said, on نوامبر 2, 2008 at 4:20 ب.ظ.

    مطمئنا باید خواندنی باشن …

    شما هم ایشالله حالت بهتر می شه .

    مرسي ماري مهربونم

  16. URCHIN7PC said, on نوامبر 2, 2008 at 7:50 ب.ظ.

    جالب بود پاسورد من زیاد سخت نیست !!!
    داشتم لینک ها رو میدیدم یهو متوجه شدم یکی مطلب منه خوشحال شدم که خوشت اومد

    خيلي مطلب جالبي بود، مرسي

  17. سلماز said, on نوامبر 2, 2008 at 8:20 ب.ظ.

    هي ميام خبري نيست.خوبي؟

    ممنون سلماز جونم، خوبم دوستم، خانوادگي سرماخورديم .

  18. زهرا باقري شاد said, on نوامبر 3, 2008 at 2:37 ق.ظ.

    نامرئي شدن جالب بود….دارم بهش فكر ميكنم…شايد چيزي بنويسم…

    مرسي
    منتظر نامرئي شدن شما هستم 🙂

  19. آیین و آیینه said, on نوامبر 3, 2008 at 6:57 ب.ظ.

    آزاده خانم خوبی ؟ کجایی ؟ نیستی ؟

    مرسي عزيز دلم خوبم، فقط مقدار معتنابهي سرما خوردم 🙂

  20. لاله(بارانی باید) said, on نوامبر 3, 2008 at 10:28 ب.ظ.

    سلااااااااام، خوبی آزی جونم.
    چقدر دلم برات تنگ شده بود.دو هفته نبودم.ممنون از لطفت عزیزم.برمی گردم سر فرصت همه نوشته هات رو بخونم خانومی.

    سلام مرسي عزيزم
    هميشه به مسافرت و شادي لاله جونم

  21. ویولت said, on نوامبر 3, 2008 at 11:13 ب.ظ.

    از خوندن بعضی از لینکهایی که دادی لذت بردم…ممنون

    قدم به چشم من گذاشتين ويولت عزيز
    خواهش مي كنم

  22. مهربانو said, on نوامبر 4, 2008 at 9:41 ق.ظ.

    اينجا يه چيزايي مينويسم كه من كه از نوشتنش خوشم مياد هيچ ..ميدونم تو هم از خوندنش خوشت مياد

    – دوست
    -عزيزم
    -دوستت
    -دارم

    من قربون اينهمه محبت برم مهربانو گلم
    شما و عسلك دوست داشتني رو مي بوسم


پاسخی بگذارید

