يادداشت هاي گاه و بيگاه

براي خواهرم

Posted in پازل زندگي من, دلتنگي ها by نيلگون on سپتامبر 29, 2008

11 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. لاله(بارانی باید) said, on سپتامبر 29, 2008 at 8:16 ب.ظ.

    خدا رو شکر که الان حالشون خوبه و اینا همه نشون از روحیه شاد و عاشقی داره که تو یه مبارزه شاید بشه گفت نابرابر پیروز شده .امیدوارم که سالیان سال دنیای شما و زندگی قشنگشون رنگی باشه.

    دقيقا همينطوره لاله عزيزم
    ممنونم و متقابلا همين آرزو رو براي شما و خانواده محترمتون مي كنم.

  2. آنارام said, on سپتامبر 30, 2008 at 12:30 ق.ظ.

    خدا رو شکر.
    کاش همیشه روزهایه حسرت به دل بودنه یک لبخند با سرعت بگذرند و تمامه حسرتها کم دیدن باشن

    اي كاش

  3. سارا رها said, on سپتامبر 30, 2008 at 4:54 ق.ظ.

    لحظه لحظه زمان حال این زندگی را باید جرعه جرعه نوشید تا کی بیشتر یادمان بماند… انشاالله که دیگر آه حسرت روزهایت را مه آلود نکند.

    لحظه لحظه زمان حال این زندگی را باید جرعه جرعه نوشید…، چقدر زيبا گفتين
    متقابلا اين آرزوي خوب رو براي شما و همه آدمهاي دنيا مي كنم.

  4. کتايون said, on سپتامبر 30, 2008 at 9:25 ق.ظ.

    خوشحالم براشون..دوستانی داشتم که گرفتار شدند اما این قدر خوش شانس نبودند متاسفانه

    خيلي متاسف شدم كتايون جان

  5. shantal said, on سپتامبر 30, 2008 at 5:09 ب.ظ.

    بعد از مطلب کامنتها رو که خوندم دیگه موندم چی باید بنویسم…چیزی برای نوشتن نیست…گاهی آدم دوست داره بشینه فقط پایان یک سختی و رسیدن روز آرامش رو مزه مزه کنه…

    گاهی آدم دوست داره بشینه فقط پایان یک سختی و رسیدن روز آرامش رو مزه مزه کنه…
    چه عالي

  6. آزاده said, on سپتامبر 30, 2008 at 10:44 ب.ظ.

    با سارا موافقم و امیدوارم که بتونید از تک تک لحظه های زندگیتون لذت ببرید.

    من هم براي شما، ساراي عزيز و تمام آدمهاي دنيا اين آرزوي خوب رو دارم.

  7. weblogchi said, on اکتبر 1, 2008 at 5:12 ب.ظ.

    » آرزو میکنم
    همه ی مشکلات و بیماری ها همینجوری تموم بشه و هیچ اثری ازشون نمونه

    » راستی بعد از شیمی درمانی رژیم غذایی دوستان تحت درمان فرق میکنه!! که اثر فوق العاده ای در روند بازگشت ظاهرشون داره.شرمندم که اطلاعات بیشتری ندارم اما فکر کنم متخصصین امر بهتر بتونن راهنماییتون کنن.

    من هم همين آرزو رو مي كنم.
    عوارض شيمي درماني خيلي زياد بودن، خيلي دوست داشتم اون روزها مي تونستم ازشون بنويسم و راه حل هايي رو كه ما بعد از كلي پرس و جو بهشون مي رسيديم توي وبلاگي جايي بنويسم تا ديگران كه خداي نكرده مبتلا ميشن، اندكي رنجشون كمتر بشه و بعدها هم به ثبات و آرامش سريعتري برسن.
    خيلي ممنون از اطلاعات خوبتون.

  8. shantal said, on اکتبر 2, 2008 at 2:31 ق.ظ.

    ببین عزیز من،ماه رمضون هم دیگه فینیتو!دیگه بهانه ی صبح تا غروب افطاری سحری درست کردن هم نداری!باید تند تند آپ کنی وگرنه نه من نه …
    این یک تهدید کاملا غیر جدی بود:D

    تهديد مي شويم، فيلتر هم كه شده ايم
    آي چقدر مهميم ما !!!!! 🙂
    شانتال جونم اگه احيانا اومدي اينجا، من از صبح تا حالا 60 بار اومدم، نمي تونم برات كامنت بزارم ( اسمايلي هق هق)

  9. shantal said, on اکتبر 2, 2008 at 3:34 ق.ظ.

    آخی با اون هق هقش:*
    وضع بلاگفا این روزها خیلی مزخرفه میدونم…
    فیلتر شدی؟دور از جونت!

    بزار اشكامو پاك كنم
    جالبه !
    مي نويسه امكان درج نظر براي شما وجود ندارد، مگه من چمه آخه !؟
    نه عزيزم، وردپرس رو فيل … كردن، من به خودم گرفتم 🙂

  10. ماه تي تي said, on اکتبر 3, 2008 at 5:26 ب.ظ.

    خوشحالم
    بي اندازه
    تاب موهاي خرمايي رنگ و درخشش آفتاب بر موجشان پايدار
    دلت شاد عزيزم

    يك دنيا ممنونم ماه هميشه مهربون من

  11. حدیث مهر said, on اکتبر 6, 2008 at 9:20 ب.ظ.

    رنگ زندگی ، پر از طراوت …چه خوبه که می بینشون لحظه های دیدار رو سر بکش تا میتونی.

    اين بهترين كامنتي بود كه دريافت كردم
    ممنونم، حتما


پاسخی بگذارید

