يادداشت هاي گاه و بيگاه

سلامي چو بوي خوش آشنايي

Posted in خودماني by نيلگون on August 13, 2008

يادتون هست ؟

يكي، دو ماه پيش بود كه مي خواستم برم و اينقدر اين پا، اون پا كردم و اما و اگر كه آخرشم نشد.

از اون قورباغه هايي بود كه قورت دادنش، اونم صبح ناشتا، جدا از عهده يكي مثل من خارج بود.

چرا ميگم يكي مثل من ؟

شايد به اين خاطر كه بيش از ظرف تحملم، جابجايي رو تجربه كردم

و خيلي سالها، اول مهرم با هر چي كه شروع ميشد، اشتياق ديدن دوستاي قديمي توش جايي نداشت

شهر تازه، كوچه تازه، آدماي تازه و لهجه هاي جديد، اونقدرها هم كه فكر كنين خيال انگيز و رؤيايي نيستن.

انگار اين رفتن ها و اومدن هاي هر ساله، خواهي نخواهي آدمو به يك دور باطل مي كشونه، به يك تسلسل بي سرانجام و  طول ميكشه تا ثبات چند ساله، آروم آروم دلهره دائمي غربت رو از روي نگاهت پاك كنه و بتوني به خودت بگي اين شهريه كه دوستش داري، با مردمي كه مي شناسي، حرفهايي كه مي فهمي و چهره هايي كه از ديدنشون لذت مي بري.

يه سلام، يك لبخند، يه احوال پرسي گرم

تمام اون چيزيه كه تو رو با دنياي پيرامونت آشتي ميده.

من تازه به اينجا رسيدم

به كوچه اي كه دوستش دارم، همسايه هاي مجازي كه ادعا نمي كنم، مي شناسم ولي يقين دارم خيليهاشون گوشه اي از قلبم جا دارن و من روزهام رو با اشتياق ديدن ذره اي از روح و فكرشون آغاز مي كنم و شب رو به اميد سلام دوباره  به  پايان مي برم.

به خونه جديد من خوش اومدين، فكر مي كنم اينجا بتونم ميزبان بهتري باشم.

پ.ن: ببخشيد كه زحمت تغيير لينك افتاد گردن تك تكتون، قول ميدم ديگه جاي جديدي نرم .

پ.ن: از يه نفر به خاطر آموزش وردپرس و جواب دادن به سئوالاي ريز و درشت اين مدت خيلي ممنونم،

خصوصا در مورد جابجايي زمانها كه كلافم كرده بود.

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. لاله(بارانی باید) said, on August 13, 2008 at 8:36 pm

    سلام عزیزم.
    خونه نو مبارک.
    از دیروز تا حالا هی سر میزدم میدیدم هنوز این بلاگ فا کار نمیکنه.خوب شد اومدی اینجا.
    🙂

    مرسي عزيز دلم
    فكر كنم مشكلي براي سرورش پيش اومده و يك ساعتي هم نميشه كه درست شده

    ممنون بهم سر زدي
    خيلي خوشحالم كردي لاله جان

  2. کتايون said, on August 14, 2008 at 11:06 am

    خونه ی نو مبارک
    ——————–

    پاسخ : مرسي كتايون جونم

  3. سارا رها said, on August 14, 2008 at 11:54 am

    سلام آزاده جان
    وردپرس بنظر محله خوبی میاد! من که راضی‌ام! خوش اومدی.
    در ضمن طعم گس زندگی؟؟! عالی! خبرم کن وقتی که نوشتی.
    زنده باشی
    —————————
    پاسخ: سلام ساراي عزيزم
    ممنونم به خاطر همه چي
    خدا رو شكر كه روبراهي
    قول دادم ! شنبه ها !
    حتما !

  4. فرزام said, on August 15, 2008 at 3:23 am

    به وردپرس خوش اومدید! خونه نو هم مبارک! راستی … آدرست رو جابجا کنم دیگه، ها؟ اون آدرس قبلیه که دیگه نمی نویسی؟

    —————–
    پاسخ: ممنون فرزام جان
    لطفا ! نه ديگه برنمي گردم
    راستي آپ نكردي اين چند وقته دوستم (يه اسمايلي عصباني)


Leave a Reply

